Jak to vidí podnikatelé?

Průzkum IPSOS realizovaný mezi podnikateli poukázal na tyto skutečnosti:

89 %

Dotázaných se někdy setkalo s pozdním proplacením faktur (v 92 % případech se jednalo o firmy; v 78 % o OSVČ).

75 %

Oslovených firem/OSVČ v případě nezaplacené faktury postupuje telefonickým kontaktováním klienta. Jedná se tedy o 3 ze 4 případů.

20 %

Podnikatelů se alespoň občas setkává s tím, že faktura není vůbec uhrazena.

Právní pomoc pro vymáhání pohledávky by vyhledalo: 35 %
Kompromisní dohodu by se snažilo najít: 17 %
Vymáhání pohledávky pro právní komplikovanost neřeší: 10 %

Jak to vidí podnikatelé?

Průzkum IPSOS realizovaný mezi podnikateli poukázal na tyto skutečnosti:

89 %

Dotázaných se někdy setkalo s pozdním proplacením faktur (v 92 % případech se jednalo o firmy; v 78 % o OSVČ).

75 %

Oslovených firem/OSVČ v případě nezaplacené faktury postupuje telefonickým kontaktováním klienta. Jedná se tedy o 3 ze 4 případů.

20 %

Podnikatelů se alespoň občas setkává s tím, že faktura není vůbec uhrazena.

Právní pomoc pro vymáhání pohledávky by vyhledalo: 35 %
Kompromisní dohodu by se snažilo najít: 17 %
Vymáhání pohledávky pro právní komplikovanost neřeší: 10 %