V září 2017 přišla společnosti INSIA ve spolupráci ČSOB pojišťovny s unikátní službou PojištěnáFaktura.cz

 

 

REVOLUČNÍ PRODUKT PRO ŽIVNOSTNÍKY A DROBNÉ PODNIKATELE

Pojišťovací makléři v síti INSIA denně pomáhají tisícům podnikatelů a malých firem s uzavřením pojištění majetku, odpovědnosti či vozidla. Dlouho nás ale trápilo, že těmto klientům nemůžeme nabídnout žádnou možnost ochrany jejich faktur proti nezaplacení, které může mít pro některé z nich fatální následky. Přitom velkým firmám tuto službu nabízíme mnoho let, díky čemuž máme v týmu www.pojistenipohledavek.cz opravdové specialisty.

Pojištění jednotlivých faktur je rychlé, jednoduché, bez složitého papírování, plně on-line a umožňuje klientům pojistit si přesně ty faktury či odběratele, které potřebují. Vedle vlastního pojištění proti nezaplacení se navíc aktivně postaráme o upomínání vašich odběratelů včetně podrobné dokumentace. Vy se tak můžete v klidu zabývat svým podnikáním.

 

10 DŮVODŮ PROČ SI POJISTIT RIZIKOVÉ FAKTURY?

  • JISTOTA, že pojištěná faktura bude uhrazena
  • GARANCE vyplacení pojistného do 90 dnů
  • PROVĚŘENÍ Vašeho odběratele zdarma
  • SNÍŽENÍ RIZIKA podnikání
  • URGENCI platby zajistíme za Vás
  • NENARUŠÍTE si své obchodní vazby nepříjemným vymáháním faktury
  • OPAKOVANÉ pojištění stejného odběratele snižuje další prodlevy plateb
  • POJISTIT LZE I JEDNU FAKTURU
  • Sjednáno snadno, on-line a do PĚTI MINUT
  • ČAS strávený vymáháním faktur můžete věnovat tomu, co je pro Vás OPRAVDU DŮLEŽITÉ

POJISTIT FAKTURU

Kolik pojištění faktur stojí a jaké faktury lze pojistit?

Cena pojištění závisí na celé řadě parametrů a její výpočet probíhá v reálném čase, s ohledem na aktuální informace o platební morálce a finanční situaci odběratele.

Typicky se pojistné pohybuje v rozmezí 1-2 % z hodnoty pojišťované faktury. V tom je zahrnuto jak riziko nezaplacení, tak i předcházení škodě, tedy aktivní sledování každé faktury call centrem a průběžné upomínání pohledávky, které zahajujeme několik dnů po splatnosti, není-li faktura včas uhrazena.

Pojistit je možné faktury od 10 do 250 tisíc korun včetně DPH, prozatím pro odběratele se sídlem v Česku a na Slovensku. Jedná se o službu pro B2B segment, podmínkou tedy je, aby dodavatel i odběratel měli identifikační číslo.

Jak funguje pojištění v praxi?

Konkrétní příklad společnosti Famtoys s.r.o. Náš největší klient, firma, která má okolo půl miliardy ročního obratu, nakoupila zboží za 17.410 Kč a za pojištění u Vás jsme zaplatili 306 Kč (!!!)…
Jsou to nejlépe utracené peníze!!! Za tyto peníze můžeme mít například tři obědy u nás v kantýně, nebo třeba jedno balení/krabici kvalitního bílého papíru značky Xerox ve formátu A4 v gramáži 80 gsm (5×500 listů),… a u Vás..??? za 306 korun českých získáme JISTOTU, a KLID… kdy můžeme delegovat tu špinavou práci na Vás, na profesionály. Kdy my, jakožto malá firmy o dvou lidech, dvou ženách, které pracují srdcem… nemusíme volat a poníženě prosit o peníze.
Číst více

Žádné starosti s vymáháním, peníze do tří měsíců

Jednou z hlavních výhod pojištění faktur je kromě jistoty proplacení také odpadnutí starostí s vymáháním pohledávky. PojištěnáFaktura.cz  je totiž komplexní služba, která zahrnuje aktivní sledování platby, urgenci odběratelů a veškeré kroky spojené s vymáháním pohledávky. Podnikatel se tak může plně soustředit na nové obchody a často nepříjemné úkony přenechat jiným.

Na co se pojištění nevztahuje?

  • na faktury mezi propojenými firmami ve skupině
  • na faktury vystavené soukromým osobám (nepodnikatelům)
  • pokud při sjednání pojištění již víte o tom, že váš odběratel je ve špatné finanční situaci
  • na dodávky, které jsou zajištěné zástavním právem či jinou formou ručení
  • v případě, kdy pojišťovaná faktura je vystavena po delší době než 1 měsíc od dodání zboží či služeb
    —————————————-
  • on-line pojištění faktur je dostupné pro klienty společností: INSIA, ČSOB Pojišťovny a ČSOB banky, ostatní nájemci o pojištění se nejprve registrují, než si budou moci uzavřít pojištění přes webovou stránku www.pojistenafaktura.cz

CHCI SE REGISTROVAT

S pozdním proplacením faktur má zkušenost 9 z 10 malých firem

Společnost IPSOS se dotazovala cca 305 podnikatelů (60 OSVČ a 245 firem) na jaře loňského roku, jak řeší problémy s fakturami? Průzkum ukázal, že 89% domácích podnikatelů se někdy setkalo s tím, že faktura vystavěná jejich B2B klientům nebyla proplacena včas (v případě OSVČ má 78% dotázaných s touto situací zkušeností, u firem do 50 zaměstnanců pak 92%).

Zajímavé je, že každý desátý respondent neúčtované faktury z důvodu právní komplikovanosti vůbec neřeší a raději se vyrovná ztrátě.

” Z našeho průzkumu vyplývá, že se s pozdějšími platbami od odběratelů nebo dokonce s neplatností faktur setkává velké množství českých podnikatelů, ale také to, že následné vymáhání svých pohledávek věnují spoustu času a energie. Tři čtvrtiny podnikatelů kontaktují své zákazníky telefonicky, zhruba 60% posílá e-mailem upomínky. Více než třetina je připravena obrátit se v případě problémů s právníky, což pro ně znamená další náklady, “říká Tomáš Macků , ředitel společnosti IPSOS pro výzkum a komunikaci.

Výsledky celého průzkumu najdete ZDE

———————-
Zdroj: INSIA, ČSOB pojišťovna, Famtoys, IPSOS