Společnost Cashbot, která živnostníkům i malým a středním firmám řeší problém dlouhé splatnosti faktur, spouští reklamní kampaň zaměřenou právě na tyto problémy.

Kreativní ideou kampaně je personifikace dlouhé splatnosti faktur, která často trápí malé a střední podnikatele, do formy sice korektního, ale odevzdaného a neoblomného lenochoda. V televizi bude kampaň probíhat formou sponzoringu vybraných pořadů na kanálech České televize, v online prostoru využije širokou škálu možností od displeje až po sociální sítě. Pro komunikaci v rádiu se Cashbot spojil s nejposlouchanější českou stanicí, Rádio Impuls. Kampaň realizuje agentura PROCOM Group.

 

„Z našich praktických zkušeností víme, že na trhu je řada především menších firem, které mají kvůli dlouhé době splatnosti svých faktur potíže s cash flow a některé kvůli tomu dokonce zkrachují. Banky jim většinou nepomohou a pro faktoring jsou příliš malé. Proto jsme vytvořili Cashbot, který jim s tímto problémem dokáže velmi flexibilně pomoci. Cílem kampaně je upozornit na to, že takový problém na trhu existuje a je možné ho jednoduše řešit,“ říká Marek Hejdušek, zakladatel a ředitel společnosti Cashbot. „S kolegy z agentury PROCOM Group jsme v diskusi o hlavní ideji kampaně zvažovali několik variant, nakonec zvítězil lenochod, který nejlépe vyjadřuje realitu, jež všichni známe. Věříme, že kampaň tak pomůže nejen s osvětou významného problému v podnikání, ale bude také bavit.“

 

„Firmy používají spoustu moderních nástrojů na zrychlení svého fungování, ale na institut splatnosti faktur třicet, šedesát někdy dokonce sto dvacet dní si nikdo nedovolí, či nechce sáhnout snad už od doby Henryho Forda. Přitom náklady ušlé příležitosti mnohdy převýší úrok při financování takové faktury s dlouhou splatností. Velmi příjemně mě překvapilo, jak je využití služby Cashbot jednoduché a úrok vstřícný. Kampaní chceme informovat všechny, které lidově řečeno štve dlouhá splatnost, že tu taková služba je a změnit současné uvažování. V moderním podnikání je přece normální na peníze nečekat, ne čekat,“ říká Martin Klčo, komunikační stratég pro start-upové a inovační projekty a konzultant agentury PROCOM Group

 

Jakou roli má pojištění faktur?

Případné nezaplacení faktur je kryté vyplacením pojistného plnění ve výši 85 % z hodnoty faktury. V rámci pojištění faktur se postaráme i o veškerou administrativu spojenou s vyplacením odškodného a budeme až do 90 dne po splatnosti urgovat dlužníky. Poté ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou zajistíme vyplacení odškodného. V rámci spolupráce s aplikací Cashbot mohu klienti žádat o financování faktury buď  80 % z hodnoty FA, včetně pojištění nebo 70 % z hodnoty FA bez pojištění.